Працюючи із 4 модулем я підвищила свої знання , що до оцінювання до проектної учнівської роботи. Мені дуже імпонує те , що кожен етап проектної роботи може оцінювати не лише вчитель , а й самі учні. Формуючи оцінювання на первинному етапі проектної роботи сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів та мотивує їх до подальшого навчання.
ЗХД- таблиці є лакмусом для того , що вчитель більш детально побачив вагомість данного проекту. Зміг корегувати та вдало досконалювати подальшу роботу учнів з урахуванням їх інтересів ; мав змогу розширювати кругозір як кожної окремої особистості так і всього класу вцілому.
ЗХД- таблиці є лакмусом для того , що вчитель більш детально побачив вагомість данного проекту. Зміг корегувати та вдало досконалювати подальшу роботу учнів з урахуванням їх інтересів ; мав змогу розширювати кругозір як кожної окремої особистості так і всього класу вцілому.
Комментариев нет:
Отправить комментарий