вторник, 4 июня 2013 г.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчитись згідно вимогам навчальних програм ;як я можу використати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу.

 Як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття?

При зостосуванні дослідницьких проектів мої учні стануть більш розвинуними особистостями.
Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу?
Дослідницькі проекти сприяють об'єднанню дітей,розвиває комунікативні ,пізнавальні,творчі навички.

2 комментария:

  1. Тетяно, яку ваша думка щодо вимог програм та їх співвідношення із навичками 21 століття?

    ОтветитьУдалить
  2. Я вважаю , що , на жаль, не завжди це співвідношення спрацьовує вдало.

    ОтветитьУдалить